Felhívás rendszeradminisztrátor munkakör betöltésére
/ Frissítve:2014.09.22/

Az Állami Számvevőszék (1052 Budapest, Apáczai Csere János u. 10.) pályázatot ír ki

RENDSZERADMINISZTRÁTOR

munkakör betöltésére.

A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónap próbaidő kikötésével.

A foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.

Munkavégzés helye:
Magyarország, elsősorban Budapest.

Feladatok:
  • informatikai infrastruktúra üzemeltetése,
  • Windows szerverek üzemeltetése,
  • MS-SQL szerverüzemeltetés,
  • pénzügyi, gazdasági rendszerek üzemeltetése, felhasználói támogatása,
  • Novell file- és iPrint szerverek üzemeltetése,
  • felhasználói számítógép környezetek kialakítása, telepítése,
  • felhasználók támogatása helpdesk rendszerben.
Bérezés és juttatások:
Megállapodás szerint.

Pályázati feltételek, elvárások:
  • felsőfokú szakirányú végzettség,
  • legalább 3 év szerverek, pénzügyi, gazdasági rendszerek (Nexon, Saldo) üzemeltetésében szerzett tapasztalat,
  • Windows 2003 és 2008 szerverek ismerete,
  • MS-SQL szerverek ismerete,
  • következő szolgáltatások, alkalmazások konfigurálásában, üzemeltetésében szerzett tapasztalat: MSSQL, MySQL, Apache, Tomcat, DHCP,
  • Windows 7 operációs rendszer ismerete,
  • szakmai angol nyelvtudás,
  • büntetlen előélet.
Előnyt jelent:
  • VMware ESXi üzemeltetési tapasztalat,
  • SLES, OES szerver üzemeltetési tapasztalat,
  • nyomtatók és multifunkcionális eszközök üzemeltetésében, nyomtatórendszerek konfigurálásában szerzett tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
  • felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • hatékony munkavégzés önállóan és csapatban
  • terhelhetőség.
Jelentkezés az állásra:
A pályázat tartalmi és formai követelményei:

A pályázónak rövid motivációs levelet, a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajzot (önéletrajz sablon) valamint a végzettségét, szakképesítését igazoló bizonyítvány(ok) másolatát kell az Állami Számvevőszékhez beküldenie.

A pályázati részvételhez a pályázónak hozzájáruló nyilatkozatot kell adnia az adatainak kezeléséről az elbírálásban résztvevők számára (nyilatkozat sablon). Kérjük, aláírt nyilatkozatot csatoljon a pályázati anyagához! Pályázati anyagának feldolgozását és értékelését a nyilatkozat beérkezését követően kezdjük meg.

Kérjük, az e-mail tárgyában jelezze, hogy "rendszeradminisztrátor 25/2014" pályázatra jelentkezik, illetve a pályázati dokumentációban az eredményesebb kapcsolattartás érdekében tüntesse fel elérhetőségeit (e-mail cím, mobiltelefonszám)!

A pályázat benyújtásának helye és módja:

Elektronikus úton, 1 példányban, a palyazat@asz.hu e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy minden pályázat, ami beérkezik az Állami Számvevőszékhez, automatikus érkeztető számot kap.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje és főbb szempontjai:

Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek a Munkáltató által elvárt szakmai követelményeknek és meghallgatásukat a kiíró szükségesnek ítéli. A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2014. október 26.
A pályázat elbírálásának határideje: 2014. november 30.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat eredményéről történő értesítés módja és határideje:
A pályázók e-mailben kapnak értesítést a pályázat eredményéről az elbírálást követő 30 napon belül.
A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást a palyazat@asz.hu email címen kaphat.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.asz.hu