Az Állami Számvevőszék hivatalos honlapja

Felhívás számvevő - munkajogász munkakör betöltésére

/ Frissítve:2012.07.09/

Az Állami Számvevőszék (1052 Budapest, Apáczai Csere János u. 10.) magasan képzett, szakmai gyakorlattal rendelkező

SZÁMVEVŐT

keres munkajogi, társadalombiztosítási igazgatási feladatokban való jártassággal és a szükséges kompetenciákkal, munkajogász munkakörbe.

A számvevő alapvető feladatait, jogállását és díjazását az Állami Számvevőszékről szóló 2011. évi LXVI. törvény tartalmazza. A számvevő az általa betöltendő munkakör szerint határozatlan idejű kinevezést kap hat hónapos próbaidő alkalmazásával.

SZÁMVEVŐ – munkajogász

Feladatai:

  • Részvétel az ÁSZ ellenőrzések előkészítésében és lebonyolításában.
  • Részvétel az ellenőrzésekhez kapcsolódó módszertanok kidolgozásában, aktualizálásában illetve oktatásában.
  • Közreműködik az ellenőrzések előkészítésében.
  • Felkészül az ellenőrzési programban szereplő feladatainak megvalósítására.
  • Elvégzi az ellenőrzési programban és az ellenőrzés vezetője által számára meghatározott feladatokat az ellenőrzéstípus módszertanának, illetve szakmai követelményeinek megfelelően.
  • Az ellenőrzési folyamatot és a megállapításokat dokumentumokkal alátámasztja, illetve előírás szerint rögzíti.
  • Az ellenőrzési feladatok végrehajtásának eredményéről számvevői részanyagot készít.
  • A felelősség megállapítását, illetve megállapításának szükségességét kezdeményezi, ha bűncselekmény gyanúját, pazarló, illetve rendeltetésellenes pénzfelhasználást, súlyos kárt okozó szabályszegést tapasztal.

Elvárások:

  • munkajogászi végzettség.

Jelentkezhet, aki:

  • magyar állampolgár,
  • büntetlen előéletű,
  • megfelel az Állami Számvevőszékről szóló törvény összeférhetetlenségi követelményeinek, illetve
  • legalább 3 éves szakmai gyakorlattal, valamint 5 éves munkatapasztalattal rendelkezik.

Előnyt jelent:

  • munkaszerződések, munkaszabályzatok elkészítésében való jártasság,
  • munkajogi átvilágításban, munkaerő gazdálkodásban szerzett gyakorlati tapasztalat,
  • ellenőrzési tapasztalat,
  • vállalatirányítási rendszerek ismerete,
  • jogi, közigazgatási szakvizsga,
  • a közpénzügyek, az államháztartás, vállalati, önkormányzati, non-profit gazdálkodás vagy a pénzügyi-gazdasági ellenőrzés terén szerzett szakmai tapasztalat,
  • hatósági ügyek intézésében való gyakorlat,
  • multinacionális vállalatoknál szerzett szakmai tapasztalat,
  • személygépjármű-vezetői engedély, amennyiben a pályázó vállalja jogszabály szerinti térítés mellett saját gépkocsi szolgálati célú használatát, illetve
  • legalább egy nyugati nyelvből (angol, német, francia) középfokú nyelvismeret.

Elvárt kompetenciák:

  • a munkaügyi konfliktusok feloldásában való jártasság,
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • képesség összetett feladatok koordinálására, átlátására,
  • jó terhelhetőség, szociális nyitottság, szabálykövetés és felelősségvállalás,
  • fejlett szervező képesség,
  • jó analitikus képesség, strukturált gondolkodás, önállóság, megbízhatóság, precizitás.

A pályázónak rövid motivációs levelet, valamint a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajzot (önéletrajz sablon) kell az Állami Számvevőszékhez beküldenie elektronikus úton a munkajogasz@asz.hu e-mail címre. A motivációs levélben a pályázónak hivatkoznia kell a meghirdetett konkrét pályázatra. A pályázónak hozzájáruló nyilatkozatot kell adnia az adatainak kezeléséről az elbírálásban résztvevők számára. A számvevő az egész ország területén végzi munkáját az ellenőrzési program alapján.

Kérjük, hogy a jelentkezők a jelentkezési dokumentációban a kapcsolattartás érdekében tüntessék föl gyors elérhetőségüket (e-mail, mobiltelefon).

A beérkező pályázatok elbírálása egy vagy több kiválasztási forduló után történhet, a pályázót személyes interjúra, szükség esetén versenyeztetésre hívhatjuk be. Pályázati eredményéről az elbírálást követő 5 munkanapon belül minden pályázó értesítést kap.