The process of resource distribution decree-making of 2022 of the Municipality of Budapest was in compliance with the provisions of the Resource Distribution Act, and the regularity of decree-making was ensured. The planned expenditure and revenue figures of the 2022 resource distribution were supported by calculations, and the resource distribution and its financial accounting were in compliance with the regulations. No corrections are required for the 2023 distribution, although supplements needed in case of certain provisions of the decree. The recommendations made in the previous SAO audit have been followed up.
Full Text Report in Hungarian »»
Partnereink
Együttműködési megállapodás az Országgyűlés Hivatalával | |
Együttműködési megállapodás a Sportegyesületek Országos Szövetségével |
Felsőoktatási intézmények:
Semmelweis Egyetem |
Szakmai szervezetek:
Belső Ellenőrök Magyarországi Közhasznú Szervezete Együttműködési megállapodás a Belső Ellenőrök Magyarországi Közhasznú Szervezetével |
|
ISACA
|
|
Központi Statisztikai Hivatal Együttműködési megállapodás a Központi Statisztikai Hivatallal |
|
Magyar Államkincstár Megállapodás az ÁSZ-MÁK on-line számítógépes kapcsolat kiépítésének és működtetésének irányelveiről |
|
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara Együttműködési megállapodás a Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarával |
|
Magyar Könyvvizsgáló Kamara |
|
Magyar Okleveles Adószakértők Egyesülete Együttműködési megállapodás a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesületével |
|
Magyar Tudományos Akadémia Együttműködési megállapodás a Magyar Tudományos Akadémiával
|
|
NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft. Együttműködési megállapodás az NMI Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Kft.-vel
|
Társszervezet:
Magyar Pénzügyi – Gazdasági Ellenőrök Egyesülete |
Ismerje meg a Számvevőszéket:
Integritás együttműködés:
10 éves az Integritás együttműködés – Jubileumi Kiadvány
10 éves az Alaptörvény:
Együttműködési szándéknyilatkozatok
Cím |
---|
Az Állami Számvevőszék elnökének 1/2017 (II.8.) ÁSZ utasítása szerint elfogadott ellenőrzés-szakmai szabályok | Tájékoztatás a nemzetközi szakmai dokumentumokról | |||||
A számvevőszéki ellenőrzés-szakmai szabályok rendszere | Irányadó ISSAI 2019. szeptemberig |
Irányadó IFPP dokumentum 2019. szeptembertől | ||||
Az ellenőrzés-szakmai szabályok elméleti alapját kitöltő dokumentumok rendszere | ||||||
I.szint | Limai nyilatkozat | ISSAI 1 |
INTOSAI-P 1 | |||
II. szint | A számvevőszék működésére vonatkozó alapelvek | A függetlenséget biztosító garanciális elemek | ISSAI 10 | INTOSAI-P 10 | ||
Az átláthatóság és elszámolhatóság számvevőszéki alapelvei | ISSAI 20 | INTOSAI-P 20 | ||||
Etikai alapelvek | ISSAI 30 | ISSAI 130 | ||||
A minőségirányított működésre vonatkozó alapelvek | ISSAI 40 | ISSAI 140 | ||||
A számvevőszéki munka hasznosulására vonatkozó alapelvek | ISSAI 12 | INTOSAI-P 12 | ||||
III. szint |
A számvevőszéki ellenőrzés alapelvei (számvevőszéki ellenőrzési standardok) |
A számvevőszéki ellenőrzés alapelvei | Általános ellenőrzési alapelvek | ISSAI 100 | ISSAI 100 | |
A teljesítmény-ellenőrzés alapelvei | ISSAI 300 | ISSAI 300 | ||||
A megfelelőségi ellenőrzés alapelvei | ISSAI 400 | ISSAI 400 | ||||
Módszertani útmutatók | Módszertani útmutató a pénzügyi ellenőrzéshez | ISSAI 1000 | ISSAI 2000 | |||
Módszertani útmutató a teljesítmény-ellenőrzéshez | ISSAI 3000, 3100 | ISSAI 3000 GUID 3910 |
||||
Módszertani útmutató a megfelelőségi ellenőrzéshez | ISSAI 4000 | ISSAI 4000 | ||||
IV. szint |
Egyéb útmutatók, ellenőrzési segédletek | Egyéb INTOSAI útmutatók | GUID útmutatók |